Széchenyi István Egyetem, Győr

Széchenyi István Egyetem, Győr

Az Európai Unió Leonardo da Vinci Mobilitási Programja

Tempus Közalapítvány

A Határtalan Építészet 3. projekt befejeződött

2014.05.31. 14:58 leonardo.sze

plakát20140617_600.jpg

2014. május 31-én a Széchenyis István Egyetem harmadik pályakezdő építészeknek kiírt Leonardo da Vinci mobilitásai programja hivatalosan befejeződött. A szervezők jelenleg a záróbeszámolón dolgoznak. A programban 13 frissdiplomás építésznek tudtunk segíteni külföldi szakmai gyakorlatot szerezni Európa különböző országaiban.

A Leonardo da Vinci program nem csak Egyetemünkön de egész Európában is befejeződik. A program által nyújtott támogatások beépülnek az Erasmus rendszerbe. A Széchenyi István Egyetemen elérhető szakmai gyakorlati ösztöndíj lehetőségekről továbbra is tájékozódhattok a Nemzetközi Mobilitási Iroda weboldalán, vagy személyesen az irodában, ahol Mészáros Márta és Lazányi Andrea szívesen válaszolnak kérdéseitekre.

Üdvözlettel
Horváth Tamás, Mészáros Márta és Molnárka Gergely
Széchenyi István Egyetem,
Győr Építészeti és Épületszerkezettani Tanszék

komment

Címkék: mindenkinek határtalan építészet 3

süti beállítások módosítása